arrow_drop_up arrow_drop_down

Administratief Medewerker Verkoop Binnendienst

32 tot 40 uur per week @Eindhoven

Medwerker Verkoop Binnendienst

Jouw functie

In deze functie vervul je een sleutelrol tussen onze klanten en de afdelingen verkoop, productie, planning en logistiek. Je bent verantwoordelijk voor een correcte verwerking van inkomende orders en servicegerichte communicatie richting onze klanten over bijvoorbeeld levertijden en transport. Daarnaast heb je veelvuldig telefonisch contact met onze klanten en beantwoord je eventuele vragen.

In deze rol zijn jouw verantwoordelijkheden

  • Zorgdragen voor een correcte ontvangst van offertes, orders en de verwerking en documentatie hiervan
  • Zorgdragen voor de verwerking van de juiste gegevens in het administratieve systeem en het up-to-date houden hiervan
  • Doen van voorstellen en het nemen van initiatieven ter verbetering van het administratieve proces
  • Eerste aanspreekpunt voor onze klanten
  • Naleven van kwaliteit, arbo- en milieuvoorschriften, regels en procedures

Jouw dagelijkse taken

  • Het verwerken van verkooporders
  • Communicatie met klanten over verkooporders en levertijden
  • Controleren van verkooporders en productieorders
  • Facturatie aan klanten
  • Het onderhouden van het administratief systeem
  • Telefoon aannemen en doorverbinden
  • Ontvangen van bezoekers en voorzien van koffie/thee
  • Postverwerking, archivering
  • Veel contact met de productieplanner en afdeling expeditie
  • Onderhouden van telefonisch en mail contact met klanten en expediteurs over bestellingen en het doorgeven van wijzigingen
  • Neemt deel aan planningsvergadering, administratief overleg en algemeen overleg

Je profiel

  • MBO+ werk- en denkniveau, administratieve of commerciele richting
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, Duits is een pré
  • Je werkt klantgericht en denkt in oplossingen
  • Kennis van ERP systeem en cijfermatig inzicht
  • Ervaring in een productieomgeving
  • Ruime ervaring met en inzicht in geautomatiseerde systemen

Ons bedrijf

Alligator Plastics is een dynamisch, innovatief en snelgroeiend bedrijf met zeer betrokken en loyale medewerkers. We hebben een grote kern aan vaste klanten die zich steeds verder uitbreidt. We besteden alle mogelijke zorg aan het leveren van kwalitatief hoogwaardige producten. Regelmatig werken we aan innovatieve projecten en zoeken we oplossingen voor technisch complexe vraagstukken. Wij zoeken mensen die het leuk vinden om hier dagelijks een bijdrage aan te leveren.

Wij bieden

Alligator Plastics biedt je een werkplek bij een innovatief bedrijf met een aansprekende klantenkring. Je werkt bij ons in een dynamische werkomgeving met goede mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling. Er heerst een prettige cultuur met volop ruimte voor eigen ideeën en initiatieven. De arbeidsvoorwaarden zijn marktconform.


Als je interesse hebt in deze functie stuur dan je gemotiveerde sollicitatie met CV naar hrm@alligator-plastics.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met onze Manager HR, Sandry Melis, 06-25431593.

  • Upload hier jouw CV: voorzien van pasfoto